środa, 23 listopada 2016

TOP 5 INSPIRATIONAL BLOGS

Hi! It's already autumn and lately I can't see the bright side of things so I thought I will post my Top 5 Inspirational Blogs!


Cześć! To już jesień, a że ja ostatnio nie mogę zobaczyć jasnej strony wszystkiego, pomyślałam, że wstawię moje osobiste Top 5 blogów które mnie inspirują!


1. VOGUE HAUS
  

DSC_0152
  


This girl, her outfits and photos are my biggest inspiration! I love her style, it's totally my cup of tea. She always wears simple clothes, and her outfits are so elegant and brilliant! She's really into high fashion and I love that! 


Autorka bloga Vogue Haus, jej strój i cudowne zdjęcia są zdecydowanie moją największą inspiracją! Kocham jej styl i utożsamiam się z nim w stu procentach. Barbora ( tak właśnie ma na imię) zawsze nosi proste ubrania, a cała kreacja jest szalenie elegancka i po po prostu niesamowita! 



2.MACADEMIAN GIRL



Macademian Girl is a really colorfull Polish fashion blogger. I love her energy and power of colors on her website. 


Macademian girl jest z kolei Polską blogerką, do tego niesamowicie kolorową! Uwielbiam jej energię, zapał do mody. To inspirujące!




 3.JEMERCED 

 http://www.jemerced.com/wp-content/uploads/2016/11/FP8C8862-copy20161108_131718.jpg


Even if I don't like Jessica as a person, I can't not to approve her style. As I said before, elegant outfits are my piece of cake ;)


Nawet jeśli nie jestem fanką Jessici jako osoby, nie mogę nie lubić jej stylu! Jak już powiedziałam wcześniej, elegancja to jest to, co lubię najbardziej! 

 

4.  FASHION AGONY  

 cutout-overknee-boots-blck-outfit-ideas-blogger 

Usually, I'm not really into her looks, but I get inspired by them. It's good piece of art for me!


Nie przepadam zazwyczaj za jej całymi strojami, ale ich elementy inspirują mnie. Dla mnie to po prostu dobry kawałek modowej sztuki!


5. DO YOU REMEMBER ME BLOG

 


 She's my latest inspiration. I've found her on lookbook.nu and I fell in love with her outfits! This red one is my favourite! I don't read her blog very often, but I'm following her lookbook :)


A to właśnie moja najnowsza inspiracja! Znalazłam ją na lookbooku i po prostu zakochałam się w jej strojach. Ten wyżej to mój ulubiony! Nie czytam często jej bloga, ale za to obserwuję ją na lookbooku, więc jestem na bieżąco :)




 ~Victoria 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz