środa, 2 listopada 2016

02/11/2016




 I've got really awfull mood. I'm so angry and upset, and I don't even know exactly why. And to be honest, fashion is the only one thing that can help me deal with it. It's why this blog exist.


Mam dzisiaj naprawdę okropny humor. Jestem wkurzona na wszystko i nawet nie wiem dokładnie dlaczego. Szczerze mówiąc moda to jedyna rzecz do której mogę uciec. Jest to coś co kocham i właśnie dlatego powstał ten blog.

 




 Today I was wearing red, transparent shirt and yellow, pastel jeans. It was a little to casual for me, so I added glittering earrings.



Dzisiaj miałam na sobie czerwoną, przezroczystą koszulę i żółte, pastelowe spodnie. Wydało mi się to trochę zbyt zwyczajne jak dla mnie, więc dodałam błyszczące kolczyki i problem z głowy!








 












                                                      



~Victoria              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz