sobota, 26 listopada 2016

26/11/2016









 I'm not used to wearing white shirt very often, cause it's so official, and for school it's not always the best idea. But I thought I can somehow smuggle it in outfit. I've just selected appropriate sweater and brought it together.


Nie jestem przyzwyczajona do noszenia białej koszuli każdego dnia, jest to nieco zbyt oficjalnie. Bynajmniej, do szkoły nie jest to najlepszy wybór, ale bardzo zależało mi na wykorzystaniu jej w jakiś sposób, więc pomyślałam, że w jakiś sposób dam radę ją przemycić. Wybrałam tylko odpowiedni sweter i połączyłam razem te dwie rzeczy.















 I really like these shoes. Simple, black stilettos are must have in every woman's closet.


Naprawdę lubię te buty. Proste, czarne szpilki zdecydowanie są must have w szafie każdej kobiety.



 


































~Victoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz