piątek, 4 listopada 2016

KENZO X H&M


Wczoraj do sklepów trafiły ubrania z metką Kenzo x H&M. Jest kolorowo, jest ekstrawagancko, czego chcieć więcej?

Kilka rzeczy które najbardziej wpadły mi w oko:



 Tą skórzaną kurteczkę widuję od jakiegoś czasu na zdjęciach promujących kolekcję. Od razu wpadła mi w oko, po prostu zakochałam się w niej! Prosta, klasyczna czerń i różowe futerko, to jest to!

Cena: 1299 PLN




Kosmetyczka ma śliczny design. Kolory są nieco stonowane w porównaniu do reszty kolekcji, więc spodoba się osobom które nie są fanami aż tak krzykliwych projektów.

Cena: 199 PLN


 

Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o butach. Śliczne, pudrowo-różowe botki w tygrysie paski. Podeszwa ma ciekawy kształt, zdecydowanie przyciąga wzrok.




Cena: 799 PLN




Z puchówką jest podobnie jak z pierwszą kurtką- przewijała mi się przed oczami od dawna, uwielbiam ten miks kolorów i wzorów.

Cena: 999 PLN




Długi płaszcz, tak samo kolorowy jak reszta kolekcji. Same patrzenie na niego dodaje energii! Jest wykonany z imitacji futra.

Cena: 699 PLN




Rękawiczki które widziałam po raz pierwszy na tym zdjęciu :

Znalezione obrazy dla zapytania kenzo h&m


Długie i wyraziste- nie sposób je przegapić!

Cena: 279 PLN



Ogólnie oceniam współpracę Kenzo x H&M na zdecydowany plus, aczkolwiek jestem świadoma, że tak wyraziste i ekstrawaganckie ubrania nie trafią w gust każdego i będzie wiele Polek które nie wyjdą w czymś takim na ulicę, taka prawda. Ja jestem zdecydowaną fanką tej kolekcji, podoba mi się energia i szeroka kolorystyka w ubiorze. Tak trzymać!


~Victoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz